Polub na FB!

Mała rzecz, a cieszy!













Do Żor, mojego rodzinnego miasta wróciłem 4 lata temu. Już wtedy chciałem wziąć udział w miejskim konkursie fotograficznym ale nie potrafiłem znaleźć odpowiedniego tematu. Do czasu kiedy władze miasta obdażyły nas, znienawidzonych przez część społeczeństwa, skaczących po poręczach i schodach wandali, skateparkiem. Sam jeżdżę na rolkach więc jest to temat bliski memu sercu. Praca nad zdjęciami nie trwałą długo. Dwie sesje a raczej przyjemna jazda, spotkanie z kolegami i zdjęcia przy okazji. Chciałbym bardzo podziękować riderom, dzięki którym zdjęć by nie było: Adrian Lipiński, Łukasz Braś i Krystian Zarzeczny - zrobiliście dobrą robotę. Wykonując te zdjęcia chciałem niejako podziękować za ten obiekt miastu ale też pokazać że pieniąze nie zostały wyrzucone w błoto. Obiekt jest oprócz małych dzieci biegających między nogami i bowla OK, przydała by się jeszcze jakaś sekcja murkowa, lub rurki treningowe. Tak przedstawia się historia zdjęć. Gratulacje dla reszty laureatów! Tak trzymać!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz